2013. október 2., szerda

4. rész Legjobb barát(ok)

Leaila szemszöge:

Én bementem a konyhába ez után és csak gondolkoztam mire rájöttem egy negyed óra múlva, hogy nem is vagyok éhes.... Ennek örömére kimentem a többiekhez ahol az én drága ikertestvérem mesélt magáról.
- Jó,  már rólad is tudunk szinte mindent és Lou-ról is.. de Lea?? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Liam.
- Hát Lea... nehéz az é...... - én nem vártam míg befejezi a mondatot és köhögtem. - Majd elmondja ő ha akarja, de ne várjatok csodát. - mondta Shel..  Mindenki rám nézett és várta, hogy megadjam magam és elkezdjek regélni, ám ez nem így volt...
- Nem mondok semmit. - mondtam.
- Semmit nem tudunk rólad... valamit a múltadról, vagy akármi.. - mondta Niall.
- Sajnálom, de nem.. - mondtam az első szót elég nehezen.
- Imádja a családját, legalábbis anyát és apát nagyon... gyenge pontjai.. elég sok van.. például fél a sötétben, minden kis zajra felriad, és fél megbízni másokban mert...
- Befogtad??  - kérdeztem Lou-tól. - Na jó, én hazamentem! - mondtam és felvettem a csizmámat gyorsan és már mentem is.
- Lea!! - kiabálta Niall.
- Hagyjuk Niall . - mondtam.
- Állj meg!! - kiabálta Niall én csak megfordultam. Ilyenkor mások sírnának mint mondjuk az érzékeny ikertestvérem. Én meg csak elkezdtem nevetni. - Most meg min nevetsz? - kérdezte nagy mosollyal az arcán Niall.
- Te tényleg elég kitartó vagy. - mondtam.
- Csak meg akarlak ismerni. - jött közelebb Niall. Egyre közelebb jött. Ez a járás,teljesen hasonlított Tyler-ére. Megremegtem egy kicsit ahogy közelebb jött.. Arra vártam, hogy most hirtelen erősen megszorítja a kezemet és egyből megerőszakol, de nem ez volt. Nézte a kezemet majd megfogta és előttünk összekulcsolta, olyan gyengéd.
- Félsz valamitől . - mondta.
- nem tudok bízni, ezért nem engedek SENKIT közel magamhoz..- mondtam.
- Én szeretném azt hinni,  hogy majd én leszek az az ember, fiú aki újra kihozza belőled azt aki vagy. És ezért megfogok mindent tenni . -mondta Niall és adott egy puszit. Kicsit meginogtam  abba, hogy nem mondom el. Már ott volt a nyelvem hegyén, hogy itt tálaljak ki neki mindenről... De nem..  - Na... visszajössz? - indult el és nyújtotta a kezét felém. Én kis gondolkozás után elfogadtam a kedves gesztust és megfogtam a kezét és visszamentünk a házba.
- Még soha senki nem tudta visszahozni oda ahonnan idegbetegként rohant el... - mondta Shel.
- Be lehet fogni.- néztem rá majd nővéremre aki Harry-hez bújt szorosan. Én csak felnevettem és levettem a csizmámat majd leültem a kanapéra. Hirtelen jutott eszembe Tyler... El akarom felejteni, az akkor volt most meg most van....  Ezek a gondolatok jártak a fejemben és teljesen kizártam a külvilágot.
- Lea!! hahó! - mondta ikertestvérem.
- Mi?? - kérdeztem.
- Azt beszéltük, hogy kimennénk medencézni.. - mondta Shel.
- Nekem nincs kedvem, bocsi. - mondtam.
- Jajj, ne már. Egy kis víz nem fog megártani. - mosolygott Zayn.
- Nincs is fürdőruhám.. - vontam fel a szemöldököm.
- Hát ruhában, esetleg a nélkül is lehet medencézni. - kacsintott Shel-re Louis. Én csak megforgattam a szemem. Kimentünk és mindenki beleugrott a medencébe... Lou levette a nadrágját, de a felsője rajta volt, Shel ruhástól ugrott bele a medencébe én meg levettem mindenem csak az alsóneműimet nem és úgy mentem be.
- Hé! Nem is tudtam, hogy van tetkód! - mondta Zayn és Perrie szinte egyszerre.
- Ja ez... ezt már ezerszer megbántam.. - mondtam.
- Mert? - kérdezte Niall..
- Azt jelenti, hogy szeretlek, és hát a volt barátom tetoválta rám.... - mondtam. ez a tetoválás a mellem alatt volt.
- Ja, és amikor apa meglátta nagyon mérges volt Lea-ra, de csak annyit mondott, hogy szeretné megismerni ezt a Tylert. - mondta Lou.
- Oké, ez túl sok információ... - mondtam és kimentem a vízből és elszívtam egy cigit.
- Aranyos gyújtó. - mondta a hátam mögött Niall.
- Köszi. - mondtam.


- ki ez a Tyler? - kérdezte Niall.
- Nem akarok róla beszélni... egyszerűen nem tudok... - mondtam és beleszívtam a cigimbe.
- Ez káros, ne szívd! -  vette ki a kezemből és beleszívott, ezen csak nevettem egy kicsit.
- Te bolond vagy. - mosolyogtam.
- Úristen!!! Lea mosolyog!! - kiabált fel Zayn lányos hangon.
- Úristen!!! akkor mi van? - kérdeztem tőle.
- Ma mentek énekelni? - kérdezte Niall.
- Ha minden igaz akkor igen. De felhívom majd Joey-t és megkérdezem, hogy utána be kell e segíteni pincérkedni. - mondtam.
- Értem, amúgy... ha bármit el szeretnél mondani, nekem elmondhatod.  - mondta Niall és adott egy puszit majd visszament a többiekhez. Elgondolkoztam, hogy Tyler-el is így indult a kapcsolatunk... Végül elővettem a telefonomat és kikerestem a főnökünk nevét.

Joey: Hello Lea.
Lea: Szia Joey.. Ma menjünk 6-ra?
Joey: Jöhettek előbb is, csak 6 után ne..
Lea: Oké, akkor én szerintem 1 óra és elindulok. Azt nem tudom, hogy Sheila és Lou mikör jönnek.
Joey: Oké, várlak csajszi. Pusz.
Lea: Szia Joey.

- Na.. Én hazamegyek, összekészülődök és bemegyek Joey-hoz.. Lányok nektek 6 előtt kell beérni. Sziasztok fiúk. - mondtam miközben a  ruháimat szedtem össze.
- Mehetek veled? - kérdezte Niall.
- Egy kicsit egyedül szeretnék lenni.. - mondtam.
- De nem találsz haza innen olyan könnyen. - mondta Zayn.
- Akkor.. Zayn hazakísérsz? - kérdeztem tőle. Láttam, hogy Niall-nek rosszul esik, de nem tehetek róla. Ő csak bólintott majd bement és átöltözött, addig én felvettem a ruháimat. Shel azt mondta, hogy majd ott találkozunk én csak megrántottam a vállam és elindultunk Zayn-el..
- Miért nem Niall-t kérted meg? Odáig van érted. - mondta Zayn.
- Ez a baj, pont.. - mondtam és kivettem a cigit a táskámból. Felé nyújtottam, hogy kér-e ő pedig el is vett egyet és egy köszit mondott. Kivette a kezemből a gyújtót amíg elraktam a táskámba a dobozt és meggyújtotta a sajátját majd meg akarta az enyémet is.
- Hé! Nem.. Ha meggyújtod az azt jelenti, hogy a szeretőd leszek 7 évig. - mondtam és kivettem a kezéből.
- Szóval te hiszel az ilyen babonákba.. - mondta.
- Ja.. - szívtam bele a cigimbe. 10 percen át néma csöndbe mentünk egymás mellett. - Félek, hogy Niall is olyan lesz mint Tyler.... Kihasznál... eleinte kedves, aztán meg fenyeget, megerőszakol...ver... és ezt most csak neked mondom el és nem szeretném ha ezt visszamondanád bárkinek is.
- Bízhatsz bennem. De hidd el, hogy Niall nem ilyen.. Kis félénk, aranyos ír manó aki imád enni és mese filmezni.. - mondta Zayn.
- Csak én nem ilyen vagyok. - mondtam.
- De ilyen voltál nem? - kérdezte mire csak a talajt néztem.
- Az a múlt.. Nem nézek vissza. - mondtam.
- Hazudsz... Ezzel a Tyler dologgal még mindig nem engedted el a múltat és még mindig azt fogod, visszanézel mindig... Csak engedd el azt ami megtörtént és gondolj arra ami történhet! - mondta Zayn.
- Csakhogy ez nem ilyen könnyű. - mondtam kicsit felháborodva.
- De ez ilyen könnyű Lea!!! Figyelj.. Ha bármi van, nekem elmondhatod.. A barátod vagyok.. - mondta Zayn. Kimondanám, hogy "köszönöm" de még soha senkinek nem mondtam.. Csak megöleltem, valamiért úgy érzem, hogy benne bízhatok. Bementünk, ahol apa és anya a kanapén ültek.
- megjöttem, egyedül vagyis nem.. vagyis a testvéreim nélkül.. Ajj.. Anya, apa ő itt Zayn egyik haverom. Zayn ő anyukám és apukám. Remek akkor menjünk! - mondtam és felhúztam a lépcsőn őt.
- Kíváncsi vagyok, hogy milyen a szobád. - mondta.
- tele van képekkel és poszterekkel. - mondtam és benyitottam.
- Na mit veszel föl? - kérdezte.
- nem tudom.. - mondtam és kinyitottam a szekrényemet.
- Vedd fel ezt!!! - vett elő egy kék ruhát
- Nem! Szó sem lehet róla! - kaptam ki a kezéből.
- De ez olyan jól állna.. kééééééééééééééééééééééérleeeeek.-  mondta Zayn. én csak megforgattam a szemeim. Bementem a fürdőmbe, gyorsan lezuhanyoztam majd felvettem a ruhát. Kisminkeltem magam és begöndörítettem a hajam... csak kedvet kaptam és levágtam a hosszából is. Kimentem és Zayn csak füttyentett egy párat.
- Te levágtad a hajad? hülye vagy?  - kérdezte mire csak nevettem. Felvettem még egy magassarkút és lementünk.
- Anya, megyünk a pizzériába. Majd jövök vagy majd hívlak. - mondtam anyának.
- Jól van kicsim, és Zayn ugye?
- Igen. - mosolygott Zayn.
- Vigyázz magadra. - mondta anya.
- Szeretlek anya. - mondtam és megöleltem.
- Én is, de tudod mit. Elviszlek titeket. - mondta anya. és felállt az asztaltól és felvette a cipőjét.. -Amúgy... Jól kicsípted magad! - mosolygott anya. Beültünk a kocsiba, Zayn-el hátraültünk. Anya nagyon megkedvelte Zayn-t. kiszálltunk a kocsiba és már tegezték egymást anyáék. Ekkor olyat láttam amit nem akartam.. Tyler és a testvérei...
- Anya, nem tud semmit Tyler-ről amit csinált, de Zayn, kérlek ne hagyj itt.. félek. - mondtam neki hirtelen, de ő már előrébb ment, de egyből visszafordult amint meglátta a kétségbeesett fejem.
Tyler csak közelített felém..
- Nahát, nahát.. Leila Teasdale... Rég nem láttalak drága.. Ő csak nem az új pasid.. nem is érdekel.. megváltoztál és ezt tudom, tetszik amit látok. - nyalta meg a száját. Zayn csak írt egy SMS-t a "banda" többi tagjának és ekkor nem figyelt mert Tyler megfogta a karomat.
- Hagyj. - kértem halkan.
- hagyd békén a lányomat! - mondta mérgesen anya és kirángatott annak a szemétnek a karjaiból és elé állt.
- Mrs. Teasdale. hogy tetszik lenni? - kérdezte pofátlanul.
- Hagyd a lányomat és takarodj el innen!! - kiabálta anya. - Nem érdekel semmi! MEnj innen és ha bármikor megtudom, hogy hozzáértél velem gyűlik meg a bajod!! - mondta anya mire Tyler elment. -Mi volt ez? Hazajössz és mindenről beszámolsz! - mondta miközben megölelt. Nem sírtam csak könnyeztem... nagyon hosszú ideje nem sírtam sem könnyeztem senki miatt.. Bementünk lassan ahol Niall-éket találtam meg. Nagyon megijedtem. Shel énekel egyedül pár számot ameddig összeszedem magamat. Lou egyből megölelt és én már majdnem bőgtem.  Niall is megölelt.
- Nem tudom mi van veled és a múltaddal, de szeretném ha segíthetnék és ha megvédhetnélek, fontos vagy nekem. - suttogta az ölelésünk közben. Mikor elengedett  csak őt néztem.. Shel Taylor Swift-ől énekeltem a We never ever getting back together-t. Csak Niall-t néztem ahogy kimondta ezeket a szavakat.

Csak mosolygott rám és bólintott egyet.
- Egyébként.. Gyönyörű vagy. - mondta Niall. Én csak felmentem a színpadra- Elkezdtem énekelni Jason Derulo-tól az Other Side-ot ami kicsit megnyugtatott. Egy fél óra múlva végeztünk majd odaültünk a többiekhez. Ekkor megpillantottam Chad-et, Tyler bátyját. Vele jóban voltam. Magabiztosan álltam fel és mentem oda hozzá..
- Miért nem tud leszállni rólam?  - kérdeztem tőle..
- Lea. Nem érdekel, én boldog vagyok Sydney-vel, Chris meg boldog Chyntia-val. Te döntöttél úgy, hogy nem kérsz a társaságunkból és Tyler-ből..  - mondta Chad.
- Én csak kétségbeestem, hogy egyikőtök, se állt mellettem amikor tudjuk mik történtek.. még a legjobb barátnőimet is elveszítettem miatta, megkapta! Szenvedek, kifordultam önmagamból, de még sem hagy békén.. - keltem ki magamból.
- Szeret! És jól gondolod! Nem hiányzol Syd-nek és Chynt-nek sem!!! - mondta Chad.
- miért hittem, hogy te leszel az aki normálisan beszél velem ezek után is.. - kérdeztem inkább magamtól.
- Megváltoztál.. nem kérünk belőled.- indult vissza volt legjobb barátnőmhöz..
- Pont olyan lettem, mint amilyennek akartatok, hogy legyek! - kiabáltam utána. Visszamentem a többiekhez és Niall belehúzott az ölébe. Csak néztem nagyokat. - Ehhez most nincs kedvem. Én ezt  nem akarom. - suttogtam neki. Ő csak annyit mondott, hogy nem érdekli és, hogy nyugodjak le. Elkezdte puszilgatni a nyakamat majd a hátamra rakta a fejét. Kicsit tényleg megnyugtató, hogy valaki törődik velem, de a fejemben mégis most az motoszkált ott, hogy mi van ha Niall olyan mint Tyler? És ha Zayn-nek igaza van?... Nem tudom, nem tudok semmit. Az lenne a legjobb ha elfelejtenénk egymást.. Végül felálltunk az asztaltól és elindultunk haza.
- Figyelj, Niall.. Jobb lenne ha elfelejtenénk egymást... - mondtam neki.
- Mi?? De Lea.... - kezdte el de elfutottam, vagyis hazafutottam. Amikor odaértem Harry akkor rakta ki a két testvéremet akik persze egyből észrevettek engem és felém jöttek.
- Mit jelentsen ez?? Teljesen hülye vagy?? Oda mész annak a hülyének a bátyjához aztán pedig közlöd Niall-el, hogy felejtsétek el egymást?? Hogy van ez?? Mit akarsz? Döntsd már el végre! - kiabálta Lou.
- Oda mentem és akkor mi van??? Láttad, hogy mi történt a pizzéria előtt?? Nem! Akkor nem is fogod tudni, miért mentem oda!! Igen! Így lesz a legjobb mindenkinek.. - mondtam az utolsó mondatot nagyon halkan..
- Niall újra kihozta volna belőled azt ami voltál! Ő teljesen más mint a többi 4 fiú!! nem elment kurvázni, hanem hazament tök fancsali képpel! - mondta Shel.
- Eltudom, dönteni, hogy mit akarok... - mondtam és bementem a házba.
- Lea, beszélnünk kell.. - mondta anya.
- Jó tudom, hülye vagyok, teljesen elment az eszem, ez is az én hibám igen.. - mondtam könnyezve.
- Nem.. Mi volt ez a Tyler-es dolog a pizzéria előtt? - kérdezte anya és én hosszasan elmeséltem neki..sírva...  nagyon rég sírtam és most anya előtt megtettem. Felmentem és egyből bedőltem az ágyba.
- Meddig akarod úszni?? Niall is megfogja tudni, mindenki megfogja tudni.. - mondta Shel.
- ameddig csak lehet... Nem akarom, hogy Niall megtudja, akkor egyből idejön.. Félek tőle, hogy ugyanolyan mint Tyler.. - mondtam kétségbeesetten.
- Mindig is rossz emberismerő voltál Lea.. - nevetett ikertestvérem.
- Így lesz a legjobb. - mondtam
- Niall kell neked!! Túl makacs vagy, hogy bevalld!!! - mondta a testvérem. nem érdekelt amit mondott... 

3 nap telt el azóta és szünetnek nézünk elébe a testvéremmel. Nagyon fáradt vagyok és jól fog esni egy egész napos alvás, így hát mikor felébredtem reggel 7-kor lementem enni majd vissza is jöttem az ágyba és elkezdődött a lustulásom. Néztem a SpongeBob-ot majd utána jött a Scooby-Doo! amin elaludtam.
Arra keltem, hogy apa kelteget.
- Mi? - kérdeztem kómásan.
- Valami Zayn keres. - mondta apa.
- Mennyi az idő? - kérdeztem.
- 5 óra. - mondta apa. Csak bólintottam és nagy nehezen kikeltem az ágyból majd lementem.
- Jó reggelt. - mosolygott majd adott két puszit.
- Ő még nagyon ébredezik..  -mondta anya mire apa megcsikizett és nagyot sikítottam.
- gyere, menjünk föl.- mondtam és elindultam föl miután kivettem a hűtőből egy kis vizet.  -Öm.. bocsi a kupiért, csak reggel nagyon kómás voltam és most keltem föl.. - mondtam és megcsináltam az ágyat, hogy rálehessen ülni. 
- Minden rendben? - kérdezte Zayn tőlem.
- Persze. Minden a legnagyobb rendben van. - mondtam. - Amúgy.. Most Shel és Louis titokban randiznak? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
- Na igen.. Shel és Lou ma náluk alszik.. az egyik dolog amiért, jöttem, hogy te nem jössz -e? - kérdezte.
- Nem, sajnálom. - mondtam lehajtott fejjel.
- Nézd... Niall nem eszik, nem iszik, csak a szobájába zárkózik, nem beszél velünk, csak azt akarja, hogy veled legyen. - mondta Zayn.
- Nem tudok mit tenni, sajnálom .-mondtam. 
- Lea, kérlek... - mondta Zayn.
- Ne könyörögj, eldöntöttem, hogy nem akarom ezt Niall-el.. Félek az egésztől és nem bírnék ki még egy pofára esést. - mondtam.
- Nem is ismered Lea.. - mondta Zayn. Nem mondtam semmit... - Jó.. ha te nem jössz akkor én maradok. - mondta. Csak nevettem egy kicsit mire Zayn megölelt. Lementünk anyáékhoz.
- Anya, Apa.. lehet egy kérdésem? - kérdeztem.
- Már megvolt. - mondta apa viccesen.
- Naa!! Szóval.. mivel a testvéreim ott aludnak a fiúknál ezért, hogy Zayn itt aludhatna? - kérdeztem.
- Mit mondtál? Zayn a barátod? - kérdezte anya felhúzva a szemöldökét.
- Azt hiszem egy nagyon jó barát, legjobb barát. - mosolyogtam.
- Legyen....
- DE!! Este nézitek velünk a nagyfiúkat!! - mondta apa anya szavába vágva. Én csak megöleltem őket. Zayn felhúzott a szobámba.
- Rakjunk rendet. - mosolygott
- Zayn.. megcsinálom én inkább.. - mondtam mire bement a fürdőszobába és megtalálta a piás üvegeket. 
- Ez mi? - kérdezte.
- Nem fogok hazudni....  ittam, bepiáltam eléggé, elegem volt mindenből.. - mondtam.
- De ez nem megoldás. - mondta és megölelt. Végül 10 perc alatt rendet raktunk és Zayn kérésére elővettem az összes fényképalbumomat.
- Ez te vagy?? Jujj de aranyos!!! - mondta csajos hangon Zayn.
- Megígérted, hogy nem mondasz rájuk semmit! - nevettem. Anyáék esküvőjétől a nagyi 1 hónappal ezelőtti születésnapjáig.
- Ezek a képek mindent elárulnak az életedről, az életetekről. - mondta Zayn.
- Más voltam Tyler előtt. És más is lettem. - mondtam.
- Tudod... Mindent megtudtam, és ha akarod nem mondom el senkinek.. - mondta.
- Köszönöm. - mondtam és megöleltem. Végül párna csatáztunk, én is mindent megtudta Zayniee-ról. Szóba jött persze Niall is, de annyival lerendeztük, hogy valamelyik nap elmegyünk shoppingolni és akkor megbeszéljük. Anyáék is nagyon megkedvelték és végig hülyéskedtük a  filmet. Nagyon jó volt ez a nap és nagyon jó, hogy találtam egy barátot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése