2013. október 30., szerda

8. rész Balhé

Leila szemszöge:

- Hát azt hiszem akkor hagylak titeket. Holnap jövünk be. - jött oda hozzám Shel mintha semmi nem történt volna, teljesen nyugodtan és adott egy puszit.
- De....
- Ne aggódj! - kacsintott majd kiment.
- Tudod... Régen mondtam ki azt amit érzek.. és régen szerettem valakit így mint Téged... Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk van valakire a családunkon kívül. Elismerni, hogy egy másik személy létezése a boldogságunk egyik feltétele, hogy nélkülözhetetlen a jelenléte a túléléshez, még ha egyszer utáltuk is. - mondtam neki.
- Nagyon szeretlek Lea. És minden baromtól megvédelek! Soha többet nem lesz semmi baj. Viszont ez a  szívbetegség...ez....
- Bármikor előjöhet és mivel dohányzom ezért még többször előfordulhat... - mondtam lehajtott fejjel.
- Kérem uram távozzon ki a teremből. - jött be az orvos kopogás után.
- Rendben. - mondta Niall.
- Kérem doktor úr!! Hagy maradjon! Szükségem van rá! - mondtam a dokinak.
- Jó... De senki nem tudhatja meg!!! Pihenjen! - mondta a doki majd kiment.
- Fáradt vagyok nagyon Niall.. Viszont..... 

- Mondd. - vágott a szavamba.
- Pisilnem kell. - mondtam kicsit nevetve és pirulva. Ő hangosan felnevetett

- Hát menj el.- mosolygott.
- De nem tudok felállni Niall.. Nincs bennem erő.. - mondtam az igazat. Ő felállt az ágyról majd a másik oldalamra jött és segített felállni. Olyan volt mintha repülnék és a lábam azért mindig érintette a talajt. Elkísért a mosdóig. - Most megszegtem egy dolgot. És te segítettél benne . - nevettem.
- Szóval beleviszel a rosszba? - nevetett majd megpuszilta az arcomat.
- Tilos felállnom napokig. Amit azért nem értek, hogy pisilni, hogy megyek el és zuhanyozni? - kérdeztem viccesen. Közben pisiltem majd szóltam Niall-nek, hogy végeztem. Visszasegített az ágyba majd befeküdt mellém. Egymással szemben voltunk és mégis a mellkasánál volt a fejem.
- Anya mit fog ehhez szólni ha holnap reggel meglátja, hogy mellettem fekszel. - nevettem kínosan.
- Lea... Lennél a barátnőm? - kérdezte és még a sötétben is láttam ahogy mosolyog.. Válaszul csak óvatosan megcsókoltam.
- Ezer örömmel. - mosolyogtam.
- Anyáéknál voltam pár napot, Mullingar-ba. Greg csak olvadozott, hogy milyen szép vagy.. - mondta.
- Greg? - kérdeztem.
- A bátyám. - mondta. Csak elmosolyodtam egy kicsit. Éreztem ahogy a keze a derekamra rakja majd kicsit föntebb csúsztatja és jobban magához húz. Ezen el is mosolyodtam.
- Jó éjt szerelmem.  - mondta Niall és adott egy puszit.
- Jó éjt Niall . - mondtam és lassan de félve aludtam el, mi van ha nem ébredek föl? De legalább mellette halok meg.


Arra keltem másnap, hogy a nővér kelteget.
- Mi? - kérdeztem kómásan. Niall mellettem ült.
- Kérem vegye be a gyógyszerét. - mondta a nővér és lerakta a poharam mellé a gyógyszert.
- Niall. Ha megkérlek hozol nekem ásványvizet? - kérdeztem barátomtól.
- Persze. - mondta és adott egy puszit a fejem tetejére. Mikor kiment egyből Zayn jött be.
- Jó reggelt Csipkerózsika. - nevetett.
- Zaynieee!!! - mondtam vidáman.
- Hogy vagy?? Ja ezt neked hoztam. - kacsintott.
- Jobban, és ezt nagyon köszönöm. - emeltem meg kicsit a sütiket.
- Otthon mi a helyzet?? Anya nagyon haragszik rám?? Shel elmondott mindent? - kérdeztem Zayn-től.
- Anyud nagyon aggódik és bármikor besétálhat a testvéreiddel. El.. - mondta Zayn. - Amúgy fura vagy nekem.. - húzta fel a szemöldökét. Ekkor lépett be Niall. Zayn-nel lepacsiztak majd töltött a pohárba nekem vizet és leült mellém.
- Köszönöm. -mondtam halkan. Bevettem a gyógyszert majd kicsit feljebb ültem és összekulcsoltam a kezem Niall-el.
- Már értem!! Jujj!! - mosolygott Zayn mint egy lány. Ekkor újra kinyílt az ajtó és apáékat pillantottam meg. Nagy mosoly ült az arcomra.
- Kicsim!! -rohant hozzám anya és megölelt.
- Jól vagyok, vagyis ha nem fojtasz meg. - mondtam.

- Bocsánat.. Tudod, hogy aggódtam??? - kérdezte tőlem könnyes szemmel.
- De minden rendben van. - mosolyogtam.
- Lea nem olyan lány akit legyőzne egy betegség!! - mondta büszkén Zayn.
- Csá haver! - mondta apa.
- Szia haver. - nevettem. Apával általában mindig így hívjuk egymást.
- Hiányzol... Anyáddal és a testvéreiddel nem lehet becsengetni a szomszédokhoz és hülyeségeket csinálni. - mondta apa.
- Már haza akarok én is menni. - mondtam.
- Ti akkor most??-kérdezett egy teljesen más dolgot Harry.
- Mi akkor most... igen. - mosolyogtam. Anya csak furcsán nézett.
- Nem érdekel mit gondolsz anya én szeretem Niall-t és Ő is engem. - mondtam.
- Rendben.  - mondta anya.
- ÉS nem tilthatsz el tőle... várj mi?? - kérdeztem.
- Rendben van.... A Shel már intézkedett.. - mondta anya.
- Köszönöm!! - mosolyogtam. Fura de nagyon boldog voltam. Niall itt ül mellettem, a családom mellettem áll és hallhatom Zayn hülyeségeit. Ez mindent megér.

3 nap eltelt. Ma engednek ki a kórházból. Niall segített pakolni. Hirtelen magához húzott és belepuszilt a nyakamba. Olyan jó volt.
- Elmegyünk majd strandra? - kérdezte Niall.
- Végül is... - mosolyogtam. Felé fordultam majd a kezeimet a nyakába helyeztem meg ő a derekamra rakta. Gyorsan kaptam egy csókot majd kézen fogva indultunk le. Sokkal többet mosolygok Niall mellett, olyan Én vagyok. Út közben Shel-be és Louis-ba botlottunk.
- Nézd milyen aranyosak!! - mondta ikertestvérem barátjának.
- Jól vagy Lea? - kérdezte Louis.
- Jobban, igen. Niall mindig bent volt mellettem, mintha ő is beteg lett volna. - nevettem. Elindultunk közben kifele és ahogy én kiértem már vettem is elő a cigimet. Eléggé hiányolom már.
- Nanana!! - mondta Shel és kikapta a kezemből a cigit.
- Na!! - mondtam felháborodva.
- Nem cigizel! Árt a szívednek. - mondta.
- Eddig nem érdekelt téged és nem volt semmi baj! - mondtam és visszakaptam a kezéből.

- Lea...
- Nincs Lea, nem érdekel a nagy testvéri aggodalmad miattam, tudok magamra vigyázni.. - mondtam.
- Lehet, hogy van amiben tudsz magadra vigyázni.. De ne feledd mi lett most is! Ha nem vagyok melletted és nem aggódok és törődök veled akkor már halott lennél! - mondta. Na ilyennek sem láttam még a testvéremet.. Romba dőlt a világ természeti egyensúlya és mindenki megbolondult, még én is.
- Jó vágom, sikerült elbasznom az életemet, tudom-tudom. - mondtam és meggyújtottam a cigit majd összekulcsoltam a kezünket Niall-el.
- Rég vártam ezt a pillanatot. - mondtam halkan miután kifújtam a füstöt. Végül is lassan elszívtam a cigimet miközben hazafelé sétáltunk.
- Na és mi van azzal a csajjal? Tudod aki miatt felfüggesztést kaptál.. - mondta Louis.
- Nem tudom, de rájöttem, hogy életemben először hálás lehetek neki, hogy hetente csak egyszer kell 6-kor kelnem. - mondtam elégedett mosollyal az arcomon.
- Ezért ne legyél büszke. - mondta Sheila.
- Bocsánat, hogy nem lehetek olyan tökéletes mint te. - mondtam.
- Menjetek előre légyszi. - mondta Niall. Én értetlenül néztem rá.
- Nem.. Maradunk.. - mondta Shel. Niall csak sóhajtott.
- Mi van veled?? Tudom, nem fogsz megváltozni, de hol van az a lány aki hálás a testvéreinek? Minden rendben? - kérdezte Niall miközben simogatta az arcomat. Elidőztem kicsit és a pillanatnak éltem.
- Utálom, hogy mindig azt akarják, hogy olyan legyek mint Shel. Nem volt választásom amikor a múlt volt. És nem akarom, hogy mindenki a múltam miatt ítéljen el, én már más vagyok!! - mondtam teljesen kikelve magamból. Niall csak magához húzott én meg csak élveztem az illatát és a pillanatot, hogy mellettem van.
- Én mindenhogy szeretlek, a múltaddal együtt. - mondta Niall. Végül azt vettük észre, hogy Louis és Shel elmentek. Mi is összekulcsolt kézzel mentünk hazafele. Végre megérkeztünk, el is fáradtam. Mikor bementünk anya idegesen ölelt meg.
- Most mi az? - kérdeztem.
- Aggódtam érted. - mondta.
- De szóltam, hogy mos jövök. - mondtam.
- De nem Sheila-val jöttél. - mondta.
- De Sheila nem mondta, hogy Niall-el jövök?? - kérdeztem.
- Nem ezt elfelejtette mondani. - mondta anya.
- Véletlen elfelejtette biztos.. - forgattam meg a szemeimet.
- Mindegy a lényeg, hogy itthon vagytok. - ölelt meg újra anya majd Niall-t is.
- Hazajött végre, hazajött végre! LEA!!! ITTHON VAGY!!!! -mondta az elejét még énekelve majd a végét nagy örömmel apa.
- Apa!!!! - mosolyodtam el és felugrottam a hátára majd együtt énekeltük " Hazajött végre!". Mindenki csak nevetett.
- Jó elég, még csak most jött haza. - mondta anya.
- Ezért ünneplünk! - mondta apa és tovább énekeltünk, de apa amilyen béna megbotlott a szőnyegbe és elestünk amin csak jobban nevettünk.
- Lea!! - szaladt egyből Niall.Azt hitte, hogy sírok pedig csak röhögőgörcsöm lett és azért sírtam.
- Jól vagyok. - próbáltam kinyögni, de csak röhögtem és röhögtem.
- Ez nem vicces. - mondta Niall és magához ölelt. Jól esik, hogy valaki ennyire félt engem.
- Jól vagy apa?? - kérdeztem.
- Minden oké. - röhögött ő is.
- Na ez hiányzott a kórházi napokból. - mondtam és felakartam állni Niall öléből, de gondoltam megviccelem kicsit a családot. - Áú, Niall. - bújtam hozzá.
- Mi az?? Mi fáj? - kérdezte aggódva.
- Kicsim minden rendben?? - kérdezte anya is aggódva. - NA látod!! Ez van ha hülyeségre tanítod a gyereket!! - kiabált anya apával. Kicsit megsajnáltam az öreget de ez jó móka.
- Fáj a szívem, szúr nagyon.. Niall nagyon fáj. - kezdtem el kamu sírni.
- Hívjatok mentőt!! - mondta Shel. Én úgy tettem mintha elvesztetem volna az eszméletemet vagy meghaltam volna.
- Ne.. Lea ne hagyj itt! Mondj valamit!! Szeretlek. - mondta Niall és éreztem egy könnycseppet az arcomon. Nem bírtam tovább és kitört belőlem a röhögőgörcs ismét.
- Ez kurvára nem volt vicces Leila!! - mondta nővérem és letörölte a könnyeit.
- Na, ez poén lett volna ha nem velünk játszod el! - mondta apa.
- Gratulálok lányom!!! Rám hoztad a frászt!! EZ szerinted normális???? - kiabált anya.
- Bocsi na.. - mondtam.. Estig hallgattam ahogy kiabáltak velem. Csak Niall nem szólt egy szót sem. Niall felrohant az emeletre én meg egyből utána. Hallottam ahogy anya utánunk akart jönni, de apa nem engedte.
- Tudom mire gondolsz, lehet most lefeküdnek, de Lea sem szűz már, nem szólhatsz bele és ne felejtsd el Ő Niall. - mondta apa és én csak ennyit hallottam. A szobám előtt elkaptam barátom karját.
- Niall!! - mondtam.
- Mi van? Megint rám akarod hozni a szívbajt,? - kérdezte és egy-két könnycsepp legördült az arcán.
- Én annyira sajnálom, jó viccnek tűnt és nem gondoltam bele.. Ígérem, soha nem fogok még egy ilyet csinálni és soha nem fogok a karjaid között meghalni, mert szeretlek és semmi nem győzhet le engem ilyenkor!! - mondtam de ő nem válaszolt. - Nem akarom, hogy ez legyen, ne sírj! Szeretlek nagyon! - mondtam és letöröltem a könnyeit. Lassan az ajkaira tapasztottam az enyéimet. Csak egy apró csók ami egy szájra puszinak is tűnhetett, de nem az volt, ez annál sokkal több. Végül eléggé elvadult a csókunk. Bementünk a szobámba kicsit másképp, de nem váltak el ajkaink egy másodpercre sem.
Nem hagyta, hogy odacsapódjak a falnak. Tovább faltuk egymást és élveztük a pillanatot. Levegő hiányába váltak el az ajkaink.
- Egyszer már majdnem elveszítettelek, nem akarom még egyszer! - mondta lihegve majd a nyakamat találta meg célpontul. Szerintem innen már a vak is rájöhetett, hogy Niall mit akar, de én félek nem is tudom miért. Először  a testvéreimmel akarok beszélni ők tudják, bár kiröhögnének. A pulcsimat kezdte el levenni majd a nadrágom övét csatolta ki amikor megfogtam a kezét.
- Niall.. - mondtam lihegve. Teljesen beleéltem magam, hogy mi most sex-elni fogunk, de nem.
- Sajnálom, csak annyira akarlak és azt hittem te is akarod és...
- Én sajnálom. - mondtam.
- Nincs mit sajnálnod. - mondta.
- Itt alszol? - kérdeztem.
- Ha anyud megengedi. - mondta.
- HA nem szívtad ki a nyakam akkor biztos. - nevettem. Ő csak megnézte és hideg ujjaival hozzáért a nyakamhoz.
- Lea színe van mindenhol. - mosolygott. Lementünk és mindenki minket nézett.
- Ilyen gyorsan megbeszéltétek? - kérdezte apa.
- Igen, minden rendben. - mosolyogtam. - Öm.. Apa.. Itt aludhat Nialler?? - kérdeztem.
- Igen! - mondta apa és anya ugyanakkor ennek az ellenkezőjét.
- De most miért? - kérdeztem.
- Mert nem! - mondta anya szigorúan és láttam, hogy könnyezik a szeme.
- Úr isten anya! Nem feküdtem le Niall-el! -mondtam.
- De ha itt alszik fogsz és újra olyan leszel - mondta.
- Igen lefogok feküdni vele, majd mert szeretem és már nem olyan vagyok! Kérlek. - mondtam.
- Nem tudom. - mondta anya.
- Apa kérlek!! - mondtam.
- Megmondta a lány! Nem lesz semmi! - mondta apa anyának.
- Jó.. legyen.- mondta anya én csak megöleltem majd felrohantunk Niall-el a szobámba.
- Fürdünk együtt?? Mármint fürdőruhába. - pirultam el.
- Először is nagyon édes vagy amikor elpirulsz és igen, csak előbb elintézhetnék valamit?? - nézett le majd rájöttem. ( oké röhögőgörcsöm lett és nem tudom miért XDDDDDD. by.: Mesii szerk.) Ő csak bement a fürdőbe én addig felvettem a fürdőruhámat majd vártam egy kicsit mire kijött ő is és ledobta a felsőjét. Teljesen elolvadtam a látványtól. Csináltam magunknak kellemes hőmérsékletű vizet majd telenyomtam tusfürdővel, hogy jó habos legyen. A rövid hajamat újra felfogtam. 
- Meg fogunk fulladni a haboktól!! - mondta én meg csak nevettem.. Beleszórtam ilyen gyöngyöket amitől sötét kék lett a víz. - Ezt hogy csináltad?? Te boszorkány!! - mondta Niall nevetve majd magához húzott és megcsókolt. Beleültünk a kádba és ő az ölébe húzott. Imádom a közelségét és nélküle nem tudnék élni.

Lou szemszöge:

- Oké én értem, hogy Lea a legfiatalabb, de gondoljatok bele ő sokkal több mindent élt már át mint mi Shel-el. Már nincs mitől félteni mindent tud mit csinál és fogadni merek, hogy ő állította le Niall-t, hogy megtörténjen mivel szerintem észrevehetően ágaskodott a kicsi Niall. - mondta a családtagjaimnak.
- De én féltem, mert a gyerekem!! Nem is tudtam, hogy lesz és még is annyira fontos nekem, hogy ennyi mindenen átment az rossz!!! - mondta anya.
- Nem szeretnék beleavatkozni Mr. és Mrs. Teasdale, de Niall után csak egy emberre hallgat és meg pedig az Zayn. - mondta Louis.
- Zayn, persze.. - forgatta a szemeit Shel.
- Igazából sokat beszélgettünk vele Lea-ról és ő minden kérdésünkre csak annyit válaszolt, hogy " Senki sem ismeri pedig egy nagyon erős és nagyszerű lány. Ha elmeséli a múltját ne azt nézd ami történt hanem, hogy ő mit hogyan csinált!!" - mondta Hazz.
- Basszus!! Ott kéne lenni a pizza-zóban!! - mondta Shel hirtelen és felrohant, csak kiabálást hallottunk.
- Baszki Shel!!! Kopogni luxus?? - kiabálta Lea.
- Öltözz!! A pizza-zóba kéne lennünk!! - mondta Shel.
- Mi??? És én erről mi a rákért nem tudok???? Jó hogy szólsz basszus!! Jó akkor vidd ezt a kocsiba! Niall öltözz már fel!!! - mondta Lea. Innen lentről tök viccesen hangzik.Végül Lea jött le csupa vizesen fürdőruhába és egy törülközővel a kezébe, utána meg Niall aki épp a pólóját vette fel majd Shel jött a ruhákkal.
- Hát ez egyre jobb. - nevettem.
- Ne nevess hanem segíts!!! - mondta és hozzám vágta a zokniját. Kigubancoztam neki.
- Hát ez tényleg vicces. - nevetett anya is egy kicsit.- De menjetek. Istenem veletek áldott meg! - mondta anya majd kitolt minket az ajtón. Beültünk a kocsiba és Lea elkezdett felöltözni és mindenkin átnyúlt.
- Tudom hogy direkt csinálod de hagyd abba!! - mondta Shel mikor Lea a lábával az arcát az üvegnek nyomta.
- Így milyen szép vagy. - mosolygott Lea.
- Kabd be. - csak ennyit mondott Shel. Végül befutottunk és Joey sem haragudott nagyon. A lányok gyorsan összekapták magukat majd felmentek a színpadra.
- Hello!! Jó estét!! Én Lea vagyok ő pedig a hologramom! Első szám amit énekelnék egyedül az a Cry me a river. - mondta Lea mire csak Shel mosolygott. Miközben énekelt Niall-re nézett aki csak mosolygott. Nagy sikere lett a dalnak. Ez után Shel énekelte a Mama do-t. Neki is nagy sikere lett majd énekeltek együtt egy csomó dalt. Valaki bejött az üzletbe mire odafigyeltünk és Tyler-ék voltak mögöttük Zayn, Liam, Perrie és Danielle. Zayn elkezdett kiabálni de senki nem hallotta a zene miatt. Louis is elkezdte lökdösni mire Shel leszaladt a színpadról. Tayler csak nézett a színpad és mintha üzenni akart volna neki, hogy még megtalálja vagy ilyesmi.
- Mit akarsz itt?? - kérdeztem.
- Csak jöttem megnézni Lea-t vagy talán baj? - kérdezte Tyler.
- Igen baj! Hozzá ne merj érni, ne gyere a közelébe, ne kövesd hagyd békén! - kiabáltam.
- Mert akkor mi lesz?? Féljek pont tőled Louise??? -  kérdezte Tyler mire bevertem neki egyet majd még egyet majd még egyet mire valaki leakart róla szedni de csak vertem és vertem.
- Mit akarsz? - kérdezte Lea mire véglegesen leálltam ennek a nyomorultnak a verésével
- Csak elkísértük ezt a szerencsétlen. - bökött a  fejével Chad.
- Megkértelek valamire és azt hittem annyira megbecsülsz még engem mint eddig. - mondta Lea kiscit félreérthetően.
- Figyelj, bármi lett volna nem hagytuk volna, azért én is emberből vagyok nem úgy mint a nővéred. - mondta Chad.
- Na a nővéremet hagyjuk ki ebből. Lehet egy vadállat de szeret és megakart védeni. - mondta.
Erre nem mondott senki semmit csak felkapartáka  földről szerencsétlen Tyler-t és elmentek. Lea hozzámbújt majd megköszönte nekem és mindenkinek. Zayn-t is megölelte majd Niall-höz bújt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése