2013. szeptember 25., szerda

3. rész Szerelem?!

Bocsi, a hosszú kihagyásért, de nem igazán van időm írni. Kissé sokat kell tanulni.. Szerintem rövid lett, nem jött ihlet. :S De itt a 3., jó olvasást! :)

Lou szemszöge

- Felmegyünk? -kérdezte tőlem Harry a buli közepén
- Oké.. -mondtam neki
Felmentünk a lépcsőn, és olyan jól esett egy kis csend..
- Na mi az? -kérdeztem tőle, mikor becsukta az ajtót
- Nem ülünk le?
Leültünk az ágyra, és magával szembe fordított.
- Figyelj Lou.. tudom, hogy még csak most ismerkedtünk meg.. vagyis nem olyan régen, de én azt hiszem, hogy.. hogy én belédszerettem. -mondta Hazz, és közben mélyen a szemembe nézett
- Harry.. -mondtam neki, és megöleltem
- Szeretném, ha a barátnőm lennél. -mondta, majd megcsókolt
Lassan elváltak ajkaink, és Harry olyan boldognak láttszott.
- Tudod igazából attól féltem, hogy te nem érzel így irántam, és ez elég nagy pofára esés lett volna számomra.
Én ezen csak mosolyogtam, és megint megöleltem.
- Szeretlek! -mondtam neki őszintén- És imádom a göndör hajadat.. :)
Harry erre csak édesen elröhögte magát..

Emailes Harrys :)) 



Harryvel egy utállak, de kellesz kapcsolatban vagy. Barátod nincsen. Harry sokszor próbálkozik azzal, hogy a nyakad csókolgatja, a feneked markolássza, de te erősen ellenállsz a kísértésnek, pedig mikor hozzád érnek puha ajkai, már akkor benedvesedsz. Az életben nem vágytál jobban másra, mint egy jó kiadós dugásra Harryvel. Reggel van és Harryn és rajtad kívül senki nincs a házban. Éppen mosogatsz a többi fiú után, mikor egy kéz érinti meg a derekad.
-Hogy vagy ezen a szép reggelen (T/N)?- kérdezi az annyiszor hallott hang. Lassan elzárod a csapot, megtörlöd a kezed a konyharuhába  és megfordulsz. Arcodra lágy mosoly ül, és a szemébe nézel. Nem vagy rajongó, de elismered, hogy tényleg jól néz ki. Lassan végigrostálod minden porcikáját és még mindig mosolyogsz. Egy szál alsóban áll előtted és eléd tárul a teste 95%-a. Lágy tekinteted megállapodik arcán és derűs arcod búskomorra vált. Mutatóujjad keményen mellkasába fúrod, mire meghátrál és kilépsz előle. Hátat fordítva neki próbálod tovább tenni a dolgod, de már csupasz felsőtestének látványa benedvesített és akkora vágyat keltett benned, hogy nem tudsz koncentrálni.
-Ez már unalmas. Valami újat nem tudsz?- de mire kiejtetted az utolsó szót, ő megint hátadnak feszült. Hajadat félre söpörte a nyakadból, de nem kezdte csókolgatni, sőt még puszilgatni sem. Forró leheletével csiklandozza a nyakadat. ’Tartsd magad (T/N)! Ne engedj a kísértésnek!’- gondolod magadban. Ajka a nyakadat súrolja és érzed a kínt. A pokol ehhez képest a kánaán lehet. Szíved egyre hevesebben ver. A levegő a torkodon akad és fuldokolsz. A szemed becsukva és csak tűröd a kínok legrosszabbját. Végül erőt veszel magadon, megfordulsz, és a szemébe mondod azt, amit most a legjobbnak vélsz, mégis a legjobban emiatt esz a penész már a kezdetek óta.
-Harold Edward Styles! Hagyj engem békén és keress egy csinos kis fruskát, akit kényed-kedved szerint dugványozhatsz!- ordítottad és a szobádat vetted célul. Megragadta a csuklódat és visszarántott magához. Arcán egy önelégült vigyor terült el és meg sem várva a reakciódat megcsókol. Először lágyan és lassan, majd egyre gyorsabban és szenvedélyesebben. Nyakát egy kézzel átkarolod, a másikkal pedig a göndör fürtjeit túrod és ez alatt a nyelveitek dominanciáért való harca egyre csak gyorsul és gyorsul. Harry feltűri a neked combközépig érő felsőt, ami alatt csak a ronggyá ázott bugyid van, és úgy kezdi el simogatni a hátadat. Lábfejeddel a lábszárát kezded el simogatni, mire fenekedbe markol, és úgy húz fel derekához. Lábaiddal átkulcsolod a derekát, jó szorosan, hogy le ne ess. Lassan elindul az emeletre a szobák felé, csókotokat meg nem szakítva és bevisz szobája ajtaján, ami furcsamód tárva nyitva van. ’Eltervezte a kis piszokja! Ezt még nagyon megbánja!’-gondoltad magadban. Lábával berúgta az ajtót és a heves csókcsata abbamaradt, mikor ledobott az ágyra és nyakadnak támadott. Miközben lágyan harapdálta, csókolgatta, szívogatta a nyakadat. Nagyon nem akartad neki megmutatni mennyire élvezed tetteit, mégis egy mélyről jövő sóhaj tört föl torkodon és remegve halt el a szinte szikrázó levegőben. Ezen felindulva egy gyors mozdulattal lehúzta rólad a hosszú felsőt és amint az a földön landolt, rögtön melleidnek támadt. Jobb bimbódat harapdálni kezdte, míg a kezével bal melledet kényeztette. Lábujjaiddal az alsójába markoltál és azzal húztad le. Egyre lefelé kezdett csókokat adni, mígnem el nem érte a bugyid vonalát. Ott megállt és mosolyogva felnézett.
-Ki miatt vagy ilyen nedves (T/N)?- kérdezte. Lassan elkezdte  lehúzni a nedves vászondarabot és mikor az is a földön landolt, belső combodat kezdte lassan simogatni. Szádat halk, de annál intenzívebb nyögések hagyják és ezen felindulva Harry, hüvelykujjával nekiesett csiklódnak. Lassan nyelvét dugdosta be a hüvelyedbe, ami eszméletlenül jól esett.
-Harry…-nyögted elfúló hangon. Abbahagyta puncid kényeztetését és felszólalt.
-Tetszik cica?- Kérdezte mélyebb hangján. Felkúszott egészen arcodig és megcsókolt. ’Itt a lehetőség!’- gondolod. Vállánál megfogod és hátára fordítod. Elégedetten vigyorogsz, mikor látod az arcán a meglepettséget.
-Amióta ismerlek, azóta kinoztál te kis dög! Most aztán kamatostul visszakapod! Megismerheted azt az énemet, ami eddig rejtőzködött.-mondtad. Lassan nyakát kezdted csókolgatni. És egyre lejjebb haladtál mellkasa felé. Néha egy-egy kisebb harapásnyomot ejtettél a testén. Nem titkolta, hogy tetszik neki, amit csinálsz. Lassan elérted férfiasságát, ami toronyház magasan ágaskodott. Markodba fogtad és lassú, fel-le mozdulatokat végeztél rajta.  Kicsit lejjebb ereszkedtél és elkezdted a golyóit nyalogatni mire öblösen felnyögött. A kezed tempóján gyorsítottál és golyóit szívogattad. Lassan leálltál és töviről hegyire végignyaltál farkán mire egy jó hangosat felnyögött.
-(T/N), ne kínozz!- mondta.
-Ó, nem tudod mit vállaltál Styles! Ha ennyire akartad vállald a felelősséget!- vetetted oda önelégült vigyorral. Óvatosan bekaptad a farka végét és szopogattad, miközben egyik kezed a golyóival játszott, a másik pedig elkezdte verni neki. Fejét hátraszegte és úgy élvezkedett  tovább.’És most jöhet az aduász’. Abbahagytad farka verését és egész hosszát szádba vetted. Kicsit öklendeztél, de tudtad, hogy ez az őrületbe kergeti. Először lassú tempóban nyomtad a szádba az óriás méretét, majd egyre gyorsabban.
-Bassza meg! (T/N)! El fogok… menni!- mondta és az utolsó szónál a szádba élvezett. Az utolsó cseppig lenyelted mindet, de ez már nem volt elég. Lankadt férfiasságát kezedbe vetted és verted, hogy megint kőkemény legyen. Amikor már rendesen ágaskodott felé hajoltál és egy rövid csókot adtál neki, nehogy felülkerekedjen. Bejáratodat farka felé pozícionáltad, és végét magadba vezetted. Szándékosan nem ültél bele rendesen. Ez is egy újabb fajta kínzás. Lassan, nagyon lassan nyomtad őt magadba és mikor érezted, hogy szinte teljes hossza benned volt, vonaglani kezdtél rajta. Megfogta csípődet és segítette mozgásodat. Most már minden egyes lökése érintette a G-pontod és szinte egyszerre nyögtetek.
-Srácok! Megjöttünk!- Hallottátok a hangokat, amik kicsit sem érdekeltek.
-Mindjárt elmegyek Harry!- nyögted az élvezettől vezérelve.
-Én is (T/N)! Tartsd még egy kicsit!- mondta majd rákapcsolt. Még jobban tolt és érezted, hogy Harry farka rángatódzani kezd, és beléd élvezett egy hatalmas nyögés kíséretében. Most rajtad volt a sor és el is élveztél. Levezetésképpen még tolt rajtad egyet mielőtt ráomolhattál volna.
-Megérte rád várni (T/N)!
-Harry, itt vannak a többiek. Nem kéne felöltözni?-Kérdezted és pont végszóra nyílt az ajtó.
-Harry mo… Jaj, most bezavartunk…- Tettette a sajnálatot Niall, mikor a többi fiú kíséretében belépett. Leszálltál Harryről és odasétáltál Niallerhez és megcsókoltad.
Itt kezdődött el a nap folytatása, amit a fantáziátokra bízok!

By.: Lexy

~E

- És én tudod, hogy mit szeretek benned?! A mosolyod, a hangod, a mozdulataid, a nevetésed, a hajad illatát, a humorodat, és azt, hogy saját magamért szeretsz. - mondta, és megcsókolt
Én erre megcsókoltam...
- Harry.. -mondtam neki, amikor megpróbálta levenni a felsőmet
-Megőritesz. - morogta a nyakamba, majd erősen megszívta.
Egy halk nyögés hagyta el a számat. Nyakamról áttért a számra, keze pedig a fenekemre és erősen megmarkolta. Én sem bírtam magammal, benyúltam inge alá a vállánál és lehúztam róla. Nekem ez sem volt elég, elhúzódtam tőle és levettem róla atlétáját. Végig húztam kezem tökéletes testén, kockás hasán, majd magamhoz rántottam és megcsókoltam. Benyúlt a felsőm alá, és úgy kezdte el símogatni a hasam és hátam. Teljesen kirzátott tőle a hideg. Óvatosan végig karmoltam a hátát, amitől láthatóan beindult. Megmarkolta a combom, felkapott az ölébe és a falnak támasztott. Lábaimat amennyira csak tudtam dereka köré szorítottam. Combomat és fenekemet símogatta, miközben én úgy kapaszkodtam belé, mintha az életem múlna rajtam. Lábaim ismét a földet érintették, de csak annyira, hogy levette a felsőmet és a nadrágomat. Én sem tétlenkedtem lehúztam Harry farmerét boxerével együtt. Mikor megláttam méretét, nem gyengén lepődtem meg. Pár másodperc múlva ismét Hazz ölében voltam. Vadül csókolóztunk, majd félrehúzta bugyimat és belém tolta magát. Hatalmasat nyögtem. Nem várt egy másodpercet sem, rögtön őrült tempóban kezdett el mozogni bennem. Hátát karmoltam és nyakát csókolgattam. Ellépett a faltól majd leült a földre, hátát a falnak támasztva. Ugrálni kezdtem rajta, vállába kapaszkodtam. Erősen markolta a csípőm, diktálva vele az ütemet. Ahogy egyre közelebb értem a csúcshoz egyre gyorsabban ugráltam. Hazza sem bírt már magával, ezért ő is fel-le mozgatta csipőjét, erőteljesebbé téve ezzel a tolásokat.
-Mindjárt... - mondtam és nyakába temettem arcomat.
-Várj még.! - szólt rám és még gyorsabban kezdett el tolni, ha lehetséges volt ez egyáltalán.
Pár másodperc múlva maga a mennyország jött el, mikor mindketten majdnem egyszerre élveztünk el. Kihúzta magát belőlem, de továbbra is ölében ültem.
-Ez csodálatos volt. - lihegte.
-Szerintem is. - mondtam és megcsókoltam.
- Nem bánod? -kérdezte, és rám nézett
- Dehogy is! -mondtam neki, és megcsókoltam.
Még pihentünk egy kicsit, majd elkezdtünk felöltözni. Mikor épp kiléptünk az ajtón, Zayn állt velünk szemben.
- Legközelebb kicsit halkabban csináljátok! -kacsintott, majd tovább ment.
- Tényleg hangos voltam? -kérdeztem pirulva
- Kicsit... de én szeretem a vadóc lányokat. -mosolygott Hazz, és magához húzott
Lementünk, és már csak Daniell volt ott.
- Többiek? -kérdezte szerelmem
- Alszanak.. Vagyis hát gondolom. Csak Louis és Shel mentek el sétálni, egy jó fél órája... De most már én is megyek, szóval jóéjt. -mondta, és kacsintott, majd felindult a szobájába
- Ezek hova mentek? -kérdeztem, amikor Dani felment
Ekkor húgom rontott be az ajtón, és felém jött.
- Mi történt? -kérdeztem
- Sheila várj! -jött utána Louis
- Skacok mi van?? -kérdezte értetlen fejjel Harry is
- Beszélhetünk?! -kérdezte tőlem húgom
Csak magával ráncigált, és becsapta maga mögött az ajtót.
- Mi van??? -kérdeztem idegesen
- Louis.. megcsókolt..
- De hisz ez jó húgi! Istenem. -mondtam
- Nem jó..
- Miért? Mi történt, mit mondott?
- Ugye nem tudtunk elmenni ma sehova, mert nem volt kedve.. aztán ide jöttünk, és azt mondta, hogy menjünk ki sétálni. Na szóval sétáltunk, és beszélgettünk, aztán meg megcsókolt.. Gondolom valami csodálkozó tekintetet vághattam, erre elkezdi, hogy bocsánat, és nem tudja, hogy miért csinálta.. -itt sóhajtott egyet, majd folytatta- és mondta, hogy aranyos lány vagyok, meg minden, de neki egyenlőre ott van Eleanor. És sajnálja, de még nem akarja, hogy bármi komoly legyen köztünk. -mondta húgom, a végét már szinte sírva
- Húgi. -sóhajtottam, és megöleltem
- Na mindegy.. Harry és közted mi a helyzet? -kérdezte
- Eggyüt vagyunk! -mosolyogtam
- Beszélhetnénk Sheila? -rontott be Louis
- Minek, felfogtam, hogy nem érdekellek, nem kell még egyszer elmondanod, nem vagyok aberált!
Én szépen kisétáltam, és rájuk zártam az ajtót

Sheila szemszöge

- Mit akarsz? -kérdeztem tőle, de nem akartam a szemébe nézni, mert elvarázsol
- Én csak... Figyelj felhívom Eleanort... -mondta
Megvártam, míg beüti a számot, majd kihangosította, és a 2. csengésre fel is vette.
- Cicu miért nem hívtál ma? -kérdezte El nyávogós hangján
- Tudom, hogy nem így kéne ezt megbeszélni, de.. -kezdte Louis, és arra késztetett, hogy a szemébe nézzek- Én szerelmes vagyok.. Egy lányba, aki nem te vagy, és csodálatos. Nem akarok tőled már semmit, és azt is tudom, hogy te se szeretsz igazán. Ez a lány magamért szeret, és nem a hasznot látja bennem. Imádom... Egyszerűen csodálatos, és nem tudok nélküle élni. Na ennyi van, köztünk mindennek vége. -mondta
Azt még hallottam, hogy El elkezd valamit kiabálni, de Louis gyorsan letette a telefont.
- Szóval ennyi.. szeretlek, és sajnálom, hogy megbántottalak. -mondta
- Louis én nem is tudom... -kezdtem, de megcsókolt
- Mondd, hogy nem a semmiért dobtam ki azt a lányt, aki egy mélytorok bajnok volt! -viccelődött
- Még meggondolom. -mondtam, és adtam neki egy puszit, majd kisétáltam a fürdőből
Nagyon komoly vagyok. -gondoltam
Lefeküdtem a kanapéra, és bekapcsoltam a tévét. Már majdnem aludtam, amikor éreztem, hogy valaki befekszik mellém, erre felkeltem.
- Louis te meg mi a francot csinálsz?! -ugrottam ki az ágyból
- Tudom, hogy te is akarsz.. és azt is, hogy szeretsz. És csak nem akarsz könnyen kaphatónak tűnni. De nem baj, kivárom. És csak ki akartam próbálni, hogy milyen a leendő csajommal aludni. -mondta
- Azért jó lenne, ha kicsit vissza vennél, mert közel sem biztos, hogy össze fogok veled jönni. -mondtam neki, és visszafeküdtem
- Akkor jó. -mondta, és átölelt
Ha így játszunk, akkor oké.. Én direkt neki toltam a fenekemet az ánuszához, és éreztem, hogy kicsit feláll neki.. Oké, kellően boldog vagyok mostmár. Ő magával szembe fordított, és megcsókolt.
- Én kibírom! -mondta kaján vigyorral az arcán
- Fogadjunk! -mondtam, és féloldalasan ráfeküdtem- Jó éjt.
Reggel hamar felkeltem, és még mindig rajta feküdtem, csak pluszba még át is karolt. Egyből nővéremék szobája felé vettem az irányt, és pont akkor jött ő is és összeütköztünk, amin elkezdtünk nevetni.
- Na mi van Louissal? -kérdezte nővérem, miközben a fejét fogta
- Nem tudom.. tegnap csókolóztunk, és jó volt.. Olyan varázslatos. Szakított a barátnőjével, de én nem mondtam neki konkrét választ.. aztán meg együtt aludtunk.. -mondtam
- Heeey! És ugye nem volt semmi?! -nézett rám kérdőn
- Álmodj királylány! -mondam neki, és elkezdtünk felsétálni Lea alvóhelye felé.
- Jó reggelt Niall. -köszöntünk neki, mikor összefutottunk a lépcsőn
- Jó reggelt csajok. -mondta, és gondolom lement enni
- Egy, kettő, három.. -mondta nővérem, és sikítozva beszaladtunk a szobába, majd becsuktam magunk mögött az ajtót.
- Mi van már? - kérdezte teljesen kimerülve
- Louis megcsókolt. - sikítoztam
- Jujj az első csókod!!! - mondtam Leila gonoszan
- Én meg lefeküdtem Harry-vel. - mondta Lou.
- Legalább részeg voltál? - kérdezte tőle.
- Nem! Mind a ketten teljesen józanok voltunk és isteni volt! - mondta.
- Nem kérek élménybeszámolót egyikőtöktől se, anélkül is letudom élni az életemet.-mondta.
- Neked volt valami? Remélem nem.. - mondta Lou.
- Ti józanon csináljátok az életeteket van aki a szexuális életét én meg részegen semmit. Ez érdekes. - mondta
- Végül is megfogadtad, hogy Tyler után nem fogsz...
- Erről nem beszélünk!!!! Megígértétek!! Az egy teljesen más téma! Megerőszakolt!! És tudjuk mind a hárman, hogy miket mondtunk akkor. - mondta határozottan.
- Jól van. bocsi. - nézett fájós szemmel nővérem. Végül felöltöztünk és lementünk. Shel beszélt anyával, hogy ma itt leszünk végül is szombat van.

Leila szemszöge

- Beszélhetünk? -kérdezte a hátam mögül Niall
- Ha nagyon muszály... -mondtam
Bementünk a konyhába...
- Figyelj... Én nem tudom, hogy mi bajod velem, de ez nem állapot. -kezdte
- Nem állapot. Te vagy velem olyan, amilyen, és engem máshogy kell kezelni, mint a többieket. Más vagyok, nem ismersz! -akadtam ki
- Én szeretlek, és nem érdekel, hogy mit gondolsz. -mondta és megcsókolt
- Te teljesen hülye vagy?! -toltam el magam tőle, lepofoztam, majd kirohantam a bejárati ajtó elé
Három szél cigi egymás után, szép teljesítmény.
- Lea. -ölelt át Zayn
- Zayn én nem akarom... nem is ismer! -mondtam neki, és szorosabban öleltem
- Tudom, és nem baj.. Csak beszélni kell vele.. Próbáld meg közelebb engedni magadhoz, és ne taszítsd. -adta a tanácsokat
- De nehéz.. -mondtam- Azért köszönöm.
Bementem a lakásba, és nem láttam a szöszit sehol.
- Niall? -kérdeztem
- A fürdőbe.. -nézett rám értetlenül Liam
Bekopogtam, de utána egyből bementem.
- Niall én nem akartam... Csak tudod, nehéz. -néztem ré. és láttam, hogy nem bírja
- Sajnálom. -mondta halkan
- De mit?! Te nem csináltál semmi rosszat, csak szerelmes vagy. Nem hibáztatlka, de nekem ezt kicsit gyors. Ne haragudj! -mondtam, és megöleltem
- Megértem.. De mi a fene, te tudsz kedves is lenni?! -kérdezte vigyorogva, mire én vállon boxoltam
Kimentünk, és mindenki minket nézett
- Nem kell nézni, tudom, hogy szép vagyok. -mondtam vigyorogva
- Ti most?! -kérdezte Perrie
- Ti most még nem.. Majd talán. -mosolyogtam alig észrevehetően Niallre

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése