2013. szeptember 12., csütörtök

1. rész Ismerkedés..

Sziasztok... Akkor itt az első rész.. :) Mesiinek ez már a 6. blog, amit ír, ezért ő valamivel tapasztaltabb, mint én, de remélem, hogy bennem sem fogtok csalódni. :3 Iratkozz fel az oldalra, szólj hozzá. Kicsit rövidre sikerült, mert kellett a gép a szüleimnek, de hirtelen ennyi jött.. Jó olvasást, remélem tetszeni fog.. Ja és holnap van Niall szülinapja, ezt senki ne felejtse el. ;) <3

Lou szemszöge

- Sziasztok!!! -kiáltottam el magam, mikor hazaértem
- Szia kincsem. :) -köszönt anyu 
- Többiek?? 
- A lányok még a sulipadot koptatják, apád meg csak későn ér haza, túlórázik... Neked ma nem kell menned a pizzériába?? 
- Még nem hívtak. -válaszoltam
- Csak ezért kérdeztem, mert a lányok ma hatra mennek énekelni. -mosolygott anyu
- Én meg majd addig pihenek.. -röhögtem
- Amúgy milyen napod volt?? 
- Egészen elfogadható... 
- Na jó nem megy valami rendes műsor a tévében?! -kérdezte anya, és leült mellém a kanapéra
- Hát....öööö... spongyabob?? :DD -kérdeztem vigyorogva
- De ezt a részt már tegnap láttuk!!! -röhögött anya 
A lányok pont ebben a pillanatban tépték fel az ajtót.. Vagyis Lea... 
- Kicsim mi a baj??? -kérdezte tőle, amint meglátta, hogy felrohan a szobájába
Erre csak egy nagy ajtócsapódás volt a válasz.
- Oké... Mi történt Sheila?? -kérdeztem 'gyengédebb' húgom felé fordulva
- Azt hiszem valamit az igazgatói intőjéről hebegett.. -válaszolta 
- Leila Teasdale azonnal gyere le! -kiabálta anya
Lea nagy mérgesen, de 5 perc múlva lejött, és elkezdett mesélni...
- Csak az egyik osztálytársunknak kicsit túl nagy volt a szája, és elegem lett belőle.. -mondta iszonyat higgadtan
- És?? Hallgatlak.. 
- És kicsit megtéptem! -röhögött Leila
- Még hogy kicsit?! Rendesen kijött egy csomó a csaj hajából! -mesélte lelkesen Sheila- De azt látni kellett volna.. 
- Sheila! -szólt rá anyu mérgesen
- Anya csörög a telefonod! -adtam neki oda a telefonját
- Biztos a diri... mosolygott Lea
Anya félrevonult, és vagy 5 perc múlva jött vissza... 
- Holnap reggel veled kell, hogy menjek az iskolába. Beszélni szeretne velem az igazgatód, és a bizonyos lány anyja. -akadt ki anyu
- Hát én nem értem, pedig nem csináltam semmi olyat.. -mosolygott még mindig Leila, miközben anyu a saját fejét fogta
- Lea menj fel a szobádba... -mondta neki halkan
- Ajj anyu ne csináld már! 
- Lea most azonnal! Indíts! -édesanyánk most már kiabált. 
- Nagyon vicces vagy... Sheila majd még találd ki, hogy melyik két számot énekeljük ma a pizzázóban. -mondta húgomnak Lea, és elindult a szobájába
- Állj csak meg! -mondta neki anya
- Az előbb azt mondtad, hogy menjek fel! -kelt ki magából húgom
- Igen ám... de ma te nem mehetsz el a pizzériába! -mondta anya
- Ezt nem teheted! Nem te fogod eldönteni, hogy mit csinálok, és mit nem! Csak egy ilyen hülyeség miatt nem tilthatod meg! -tiltakozott Leila
- Dehogyis nem! Ameddig itt laksz, és én tartalak el, azt csinálod, amit én mondok! Márpedig ma nem mehetsz el. Vita lezárva... 
- Anya ez azért tényleg túlzás.. Ez.. ezt nem mondhatod komolyan! Te is tudod, hogy mi ketten kellünk oda! -szólt bele a vitába Sheila is
- Akkor te sem mész! -mondta anyu mérgesen
- Anya ezt nem csinálhatod a csajokkal! Te is tudod, hogy ez a mindenük. Ha ma nem mennek el, akkor nekik annyi! Oda többet nem mehetnek vissza! -mondtam anyunak én is
- Mi van, most már én vagyok az első számú közellenség, vagy mi?! És igen csinálhatom ezt! 
- Hogy érdekelné már, hogy ez a mindenünk?! Hiszen pont leszarja, hogy mit akarunk és mit nem. Nem is foglalkozik velünk, szóval neki tökre mindegy a dolog! -ordított Leila, és felrohant a szobájába
- Köszi szépen anyu, komolyan! -mondta másik húgom is, akinek már könnyes volt a szeme.. Igen ő jóval érzékenyebb, mint akárki közülünk..
Sheila szép lassan felment a szobájába, és becsapta maga mögött az ajtót. Én Lea után indultam.. 
- Kopp-kopp.. -mondtam, de már be is nyitottam
- Tudod mi jobb annál, ha azt mondod "kopp-kopp"?! Ha komolyan kopogsz! -mondta szarkasztikusan húgom
- Figyelj legalább legyél egy kicsit kedves ma anyához, és akkor tuti elenged.. Te is tudod, hogy mennyire szeret téged. -ültem le mellé az ágyra
- Persze, hogyne, még én nyaljak neki, hogy elengedjen énekelni... Azért nem tehet meg ő sem mindent.. -mondta mérgesen
- Akkor majd én megpróbálok beszélni vele.. -mondtam
- Tényleg megtennéd?! Miattunk?? Köszönöm.. -ölelt meg, majd kimentem a szobából, egyenesen a konyhába, ahol anya tartózkodott. 
- Engedd el őket! -próbálkoztam először 
Nem szólt semmit, csak tovább mosogatott.. 
- Ajj anya.. Te is tudod, hogy Lea természeténél fogva ilyen.. ne felejtsd el, hogy te is pont ugyan ilyen voltál kamaszként.. -próbálkoztam
- Ez nem mentség.. Ha most elengedem tovább fogja csinálni, és nem fog tanulni a hibáiból. 
- De ha eltiltod, azzal nem oldasz meg semmit.. Csak meg fog utálni. Jajj anya.. -sóhajtottam
Elzárta a vizet, megtörölte a kezét, és leült a velem szemben lévő székre.. 
- Tudod nem akarom, hogy olyan nehéz legyen majd neki, mint amilyen nekem volt.. -mondta halkan anya
- Anyu! Beszéljétek meg.. -mosolyogtam, és lehívtam neki húgomat. 
Míg beszélgettek én addig leültem tévézni, és 10 perc múlva odajött hozzám Leila, és megölelt. 
- Sheila készülődj, mehetünk!! -kiabált fel másik húgomnak, aki egyből lerohant, és megölelték egymást. 
- Ez az.. :)) -kiabált Sheila örömében, és felszalad az emeletre. 
Anyuval csak röhögtünk, amit Leila észre is vett.. Nekünk vágott egy-egy párnát, majd vigyorogva felszaladt az emeletre készülődni. 
- Neked is menned kell! -jelentette be anya a megdöbbentő hírt
- De én ma nem dolgozok.. nem értem.. -vallottam be neki
- Elmész velük.. Hogy érezzék, hogy ott van egy felnőtt mellettük. 
- Hát csodás! Csajok 10 perc múlva indulunk.. -kiabáltam fel nekik- Köszi anyu, most a kocsiban hallgathatom majd a gyakorlásnak nevezett nyávogásukat.. -röhögtem el magam
- Majd jóvá teszem.. ígérem. -mondta anya, és egy puszit nyomott a homlokomra... 
10 perc múlva nagy nehezen sikerült leráncigálnom őket az emeletről, és végre indulhattunk.. 
- Vigyázzatok magatokra! Hajrá. :) -köszönt el anyu, majd elindítottam a kocsit.. 
Igazam lett.. Teljes 7 és fél percen keresztül a nyávogásukat kellett hallgatnom. Mikor végre megérkeztünk hálát adtam istennek.. :D 
A lányok bementek az öltözőbe, én pedig rendeltem egy italt.. 

Niall szemszöge

Istenem de éhes vagyok már.. Ezek nem esznek soha?! 
- Srácok mikor állunk meg enni?? -kérdeztem 
- Niall igazad van.. már vagy teljes egy órája nem ettél semmit.. -röhögött Liam 
- Mi bemegyünk a Nike boltba, mindjárt jövünk -mondta Harry, és elindult többi társammal együtt a boltba
Én addig keresek magamnak valami olyan helyet, ahol lehet enni.. Két sarokra innen láttam is valami pizzázó szerű  helyet.. Elindultam, és nem sokkal később már a kirakatban lévő fincsi pizzákat nézegettem.. 
- Ide be kell mennem! -mondtam kicsit hangosan, ami eléggé vicces lehetett 
Bementem, rendeltem egy extra húsos pizzát, amit 5 perc múlva fel is tálaltak.. Épp elkezdtem lakmározni, amikor megvilágították a színpadot.. és az.. Én olyan gyönyörűt még életemben nem láttam.. Ráadásul kettő volt belőle! Istenem ez a mennyország?! Van pizza, és csini csajok is. Hmm.. fincsi. De az egyik különösen tettszett. Az én stílusom... :$ 


 Egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemem, és azt sem tudtam, hogy a pizza miatt folyik a nyálam, vagy a lány miatt.. Negyed óra múlva abbahagyták az első felvonást, és pont ekkor állítottak be zenész társaim.. 
- Niall már vagy fél órája téged keresünk! -szólalt meg Louis
- Haver itt vagy?! -integetett nekem Zayn, mert gondolom még mindig el voltam bambulva.. 
- Na jó én rendelek valamit.. -állt fel Harry
- Azt nézzétek! -mutattam csillogó szemekkel a színpadra, ahol megint megjelent a két lány, és ismét elkezdtek zenélni. 
- Woww... -mondta Louis a szám felénél. 
- Szerintem én majd odamegyek hozzájuk! -mondta Zayn
- Van bennük lehetőség. -mosolygott Liam
- Megyek veletek!! -mondtam nekik, és elkezdtek röhögni- Most mi van?! 
Louisnak közben folyton csörgött a telefonja, gondolom Eleanor. De láttam, hogy ő sem tudja levenni a szemét a másik lányról. 
- Harry barátkozik! -mutatott rá, és egy lányra Liam
- Köszönjük szépen nektek! -kiáltott bele a mikrofonba az angyal, és lejöttek a színpadról
A fiúk egyből betalálták őket.. 
- Sziasztok.. Nagyon tettszett az előadás. Majd elfelejtettem...  Louis, Niall, Zayn, Harry, aki azzal a csajjal van, és én Liam.. -mutatkozott be barátom 
- Hmm.. Az a csaj a nővérünk.. És ez miért is jó nekünk?! -flegmázott a lány, akit még mindig gyönyörűnek találtam
- Úgy látom nem teljesen.. barátkozni szeretnénk.. 
- Oké, de az a szöszi miért bámul folyton?? És fúj... folyik a nyála. Amúgy Leila vagyok.. -mondta
Egyből leesett, hogy rólam van szó, és kicsit el is pirultam. 
- Én Sheila vagyok.. -mosolygott kedvesen a másik Leila- Egyébként bocsi a húgom miatt, alapból ilyen a természete. -bökte oldalba a húgát
- A húgod?! Kiköpött te! -viccelődött Louis 
- Igen.. Pár perccel hamarabb születtem. -vigyorgott Sheila
- Sziasztok bemutatom nektek.. -kezdte Hazza
- A nővérünket. -nevetett Sheila
- Sziasztok. Nagyon jók voltatok, és... mi??? -csodálkozott teaimádó barátom 
- Ők a húgaim. Sheila és Leila. -mosolygott
- Bocsi hogy is hívnak?! -vágott bele Zayn 
- Lou Teasdale.. -mondta
- Na akkor találkozunk valamikor így 11-en?? -kérdezte Liam
- De csak nyolcan vagyunk.. -értetlenkedett Lea
- Igen.. Most! Laim barátnője is jönne, Louis barátnője, meg az én barátnőm is.. -mosolygott Zayn
Mikor Sheila meghallotta, hogy Louis BARÁTNŐJE is jönne.. Az a fej. Szerintem csalódott, vagy nem tudom... Tettszik neki Louis. De gondolom ez kölcsönös, mert Loui is veri a nyálát.. Csak Eleanor meg ne tudja. 
- Én benne vagyok. -mondta Lou
- Miért ne.. :/ -egyezett bele Sheila is
- Attól függ.. Ugye a szöszi nem fog ennyire látványosan bámulni?! -mutatott rám Lea
- Én... Bocsánat. -(még mindig néztem?!) Pirultam el. 
- Hát majd meglátom.. -mondta Leila
- Csodás! -mosolygott Harry, és megszorította Lou kezét. 
Elköszöntünk egymástól, és megvártuk, míg a lányok kocsija eltűnik a szemünk elől. 
- Haver isten vagy!! -ugrott a nyakamba Niall
- De nem csak te örülsz Harry! -nézett Louis felé Zayn 
- Hogy mi?! Nekem van barátnőm.. Nem tudom, hogy honnan veszitek. -próbálkozott Louis
- Jó vicc.. Csakhogy az első perctől kezdve le nem vetted a szemed a lányról... -mosolyogtam
- Te csak ne beszélj 'szöszi'. -röhögte el magát barátom
- Szerintem én jóba leszek a te csajoddal. -mosolygott Zayn
- Nem a csajom! -mondtam hangsúlyozva
- De az lesz! -kacsintott Liam 
- És mi van veled Mr. Sharm??? -kérdeztem viccesen Hazza barátomat. 
- Lou... Ő egyszerűen csodás. Imádom a mosolyát. Elvarázsolt. Szeretem.. -mosolygott
- Hát akkor mindenki talált magának párt.. Louis majd Eleanor felvidít. -mondta ironikusan Liam, hiszen mindenki tudta, hogy hetek óta veszekednek valamin
- Haha.. Nagyon vicces vagy. -bökte oldalba Louis 

Sheila szemszöge

- Lou mi van Harry és közted?? -kérdeztem izgatottan nővéremet a kocsiban 
- Csak barátkozunk. -mosolygott féloldalasan, ami tudtam, hogy mit jelent
- Te jó és, tettszik neked! -kiáltottam
- És mi van a kis szöszivel?? -terelte a témát nővérem
- Az, aki a nyálát verte??? Undi... Fúj! -rázta ki a hideg húgomat
- Szerintem összeillenétek.. -mosolyogtam
- Te meg azzal a bájgúnárral... Hogy is hívják?? Ja Louis.. Ohh bocs van nője! -gonoszkodott Lea
- Ezzel nem kéne szórakozni, oké?! Nem tettszik.. -.- -mondam
- Aha persze, oké... -nevetett Lea
Hazaértünk, és apa is otthon volt már. A vacsora is elő volt készítve, csak le kellett ülni az asztalhoz. 
- Na és milyen napod volt?? -kérdeztem apát
- Eltelt.. De inkább ti meséljetek! Milyen volt a fellépés?? -csillogott apa szeme. Sajnos ő még nem hallott minket, mert mindig dolgozik
- Nagyon jók voltak! -mosolygott Lou 
- És megismerkedtünk pár sráccal.. -mondtam
- Hogy mi?!?! -kérdezte anya- Lou azért mentél el velük, hogy semmi ne legyen. Erre bepasiztatod őket?! 
- Csak haverok! -bizonygattam
- Hát a szöszi, aki verte a nyálát, azért elég durva volt... -mondta Leila 
- Hogy mi???? Lányok! -akadt ki apa
- Tényleg semmi komoly... A nagyjának van barátnője, szóval mindegy. -mosolyogtam
- Helyes.. Egyébként hallottam a mai kalandodat... -nézett apa húgomra
- Ne már, hogy te is kezded! Anya már mindent elmondott, megértettem elsőre is, nem kell milliószor elmondani.. -akadt ki Leila
- Na jó szerintem itt elég is beszélgetés, inkább együnk... -mondta Lou
Ma péntek van... A szokásos családi est. 
- Ma ki választ filmet?! -kérdezte anya
- Én úgy emlékszem, hogy ma Leila a soros. -mondta boldogan apa
- Na akkor... Készüljetek a halálotokra.. Megnézzük a Mamát. -mosolygott ördögien
- Juppi horror film! -lelkendeztem
Szinte ez az egy közös vonásunk azon kívül, hogy hasonlítunk egymásra kívülről.. Mindketten nagyon szeretjük.. Sőt a kedvenc kategóriánk a HORROR! 

Megnéztük a filmet, és Lou alig mert elmenni aludni.. Igen. Ő nem bírja az ilyeneket.. 
- Csajok melyikőtökkel aludhatok??? -kérdezte
- Nálam nem férsz el... -mondta Lea
- Hát akkor gondolom velem maradtál. -mosolyogtam. 
Elköszöntünk anyáéktól, és felmentünk aludni.. 
- Szerinted Louis mit gondol rólam? -kérdeztem halkan
- Sheila szerintem tetszel neki... De ha nem, akkor is.. Nagyon szép vagy, hamar találsz valaki olyat, aki szeretne téged. 
- De nekem.. Tettszik Louis. -mondtam alig hallhatóan 
- Szívem.. -mondta, és adott egy puszit, majd lekapcsolta a villanyt. 
Hajnali három körül lehetett, amikor arra keltünk fel nővéremmel, hogy csörög a telefonja.. 
- Ki a... lehet az ilyenkor?! -kérdezte kómás hangján Lou- Harry! 
- Mi?? -kérdezte halkan
- Szia. Hogy mi??? Mit keresel itt?? Máris. 5 perc, maradj csendben. -beszélt a telefonba
- Húgi lejössz velem? -kérdezte
- Hogy mi?? -húztam magamra a takarót. 
- Harry itt van a ház előtt.. -mondta
- Sok sikert, én inkább alszok.. -mondtam
5 perc múlva azonban visszajött nővérem... de nem egyedül. 
- Harry! Nem hiszem el.. Te mikor alszol? -kérdeztem kómásan, miközben kikeltem az ágyból
- Nem tudtam aludni.. -kacsintott nővéremre
- Uhum, értem... 
- Louis is sokat gondol rád.. -mondta Hazza, amin kicsit meglepődtem- Ezért mondta, hogy ezt adjam át neked
- Egy levél... 
- Olvasd el.. Megéri! -mondta Harry, és nővéremmel együtt átmentek a másik szobába
Óvatosan kibontottam a levelet, majd eldobtam.. És ha csalódni fogok?! Ha nem arról van benne szó, amit én hiszek?? Ismét kezembe vettem a levelet, és elkezdtem olvasni. 

Sheila!

Nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk többet beszélni, és azt is, hogy ezt ilyen óvodás módon oldottam meg. (nem tudom a telefon számodat). Csak hogy tudd, sokat gondolok rád.. Még többet is, mint amit kellene.. Én tudom.. Legalábbis azt hiszem, hogy ez nem helyes, de nem tudok vele mit kezdeni. Én.. Én... tetszel nekem. Tudom, hogy van barátnőm, de tudd, hogy hetek óta problémáink vannak, és az sem kizárt, hogy nem lesz több gond ezzel a dologgal. Először is azt szeretném megtudni, hogy te mit érzel irántam. Holnap találkozzunk a pizzázóban kettőkor. Várni foglak, remélem, hogy jössz! 
Puszi: Louis

- Louis! -sóhajtottam.
Én nem hiszem el.. ő, aki elérhetetlen.. Holnap találkozunk. Nem hiszem el. Nagyon örülök. Nem akarok könnyen kaphatónak mutatkozni, szóval tartani fogom magam, amennyire csak tudom majd. 
Egész éjjel alig tudtam aludni, mert egyfolytában Louis aranyos levele járt a fejemben, amit nekem küldött el Harry kezébe adva, személyesen hozza el.. Ez olyan, mint egy álom. Csodás.. :3


2 megjegyzés: