2013. szeptember 17., kedd

2. rész Utálat.

Lea szemszöge:

Másnap reggel kómásan keltem. Semmi kedvem nem volt iskolába menni. 8 órám volt, végülis a felét végig aludtam. Hazafele Sheila papolt nekem.
- Megint kettesekkel fogsz átmenni.. - rázta  fejét az ikertestvérem.
- De átmegyek. - rántottam meg a vállamat.
- Valaki kéne melléd, akitől újra önmagad leszel. - mondta Sheila.
- Én önmagam vagyok és hányszor pofázzam még, hogy nem kell senki nekem, nem hiányzik senki az életemből. - mondtam.
- Tyler? - kérdezte testvérem.
- Tyler a múlté. - nevettem és rágyújtottam, persze a testvérem egyből kikapta a kezemből a cigit és eldobta. - Hé! - mondtam.
- Az egészséged a legfontosabb, rákot fogsz kapni. - mondta.
- Dehogy fogok. - nevettem.
- És mi van a szívbetegségeddel? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Megbeszéltük, hogy ezt soha többet nem hozzuk fel! - mondtam. - Hé! Az nem Lou és az a Henry gyerek? - kérdeztem.
- Harry, és de. Jujj ott van Louis is!! - mondta vidáman Sheila és már futott is. Én csak megforgattam a szemem.
- Miért leszel szerelmes ilyen hamar?? - énekelgettem miközben néztem nővéremet. Én még a járdánál álltam és elszívtam egy cigit. Mikor átmentem az úton akkor el is dobtam és kifújtam az utolsókat. Lou csak csóválta a fejét. Na itt van a szöszi is. Oda van értem, használjuk ki. Elindultam felé olyan "Szexin"


- Na ma hány egyest kaptál? - kérdezte Lou.
- U képzeld! egyet sem. - forgattam meg a szemeimet. - Na mizu? - kérdeztem tőlük majd ránéztem a Szöszire és beleharaptam a számba.
- Ma fel fogtok lépni? - kérdezte Niall.
- Ja.. - mondtam és rákacsintottam a szöszire. - ÉS mi lenne, ha utána elmennék a Funky Buddha-ba? - kérdeztem.
- Na mert téged anya elenged ezek után, annak is örülhetsz, hogy énekelhetsz. -mondta Lou.
- Oh, a miatt nem kell aggódnod. - kacsintottam.
- Na mert? Csak nem szereztél egy jó pontot? - kérdezte Lou.
- Kapott egy ötöst. - mondta Sheila.
- úristen! Beteg vagy?? - kérdezte Lou egyből.
- Csak Paris-ról volt szó. - mosolyogtam.
- Gondolhattam volna... - nevetett Lou.
- Hé Leila, beszélhetnénk? - kérdezte Niall.
- Lea. -pontosítottam majd elindultam. -  Jössz? - fordultam hátra majd utánam rohant. Olyan helyre mentünk ahol nem látnak. - Mond. - mondtam.
- Direkt csinálod ezt? - kérdezte.
- Mit? - kérdeztem és nekilöktem a fának és közel hajoltam hozzá.
- Ezt. - mondta. Én csak megfogtam a kezét és a fenekemre raktam. Szöszi, aranyos meg minden. Akár idősebb, de még is olyan kisfiús. - Ha harc, hát legyen harc. - mondta és erősen belemarkolt a seggembe. Mégse annyira kisfiús. Végül ő csókolt meg, de lágyan.
- Mi a franc??? - kérdeztem.
- Azt hiszed kemény vagy, de látom a szemedbe, hogy nem. - mondta mire én nagyon mérges lettem így visszarohantam és előkotortam a táskámból a cigimet és rágyújtottam. Nagyon ideges voltam, pár perc alatt elszívtam 2 db-ot.
- Most már leállhatnál. - mondta Lou.
- Hagyjál! - mondtam.
- Hé!! Lea! Állj meg!! Most! - mondta nővérem.
- Mi van?? - kérdeztem és éreztem, hogy könnyes lett a szemem.
- Mi történt? - kérdezte.
- Semmi. - mondtam. - Én azt hiszem, hazamegyek. - mondtam. Nem akartam bevallani, de nagyon szúrt a szívem és kezdtem szédülni szóval gyorsan hazamentem. Köszöntem anyáéknak majd felmentem a szobámba és aludtam.

Mikor felkeltem, persze apa ébresztett akkor nagyon szédültem.
- Jól vagy? - kérdezte apa.
- Persze. -mosolyogtam. Apa segített kiválasztani, hogy mit vegyek fel a fellépésre. Persze lent el is dicsekedtem utána, hogy kaptam egy ötöst, ezért elengedtek a Funky Buddha-ba. Felvettem a kabátomat és a bakancsomat majd elindultunk két testvéremmel.
- Mi volt Niall-el? - kérdezte Lou. Nem válaszoltam rá csak beleszívtam a cigimbe.
- Valami baj van?  - kérdezte ikertestvérem.
- Nincs.- mondtam. Végül én előrébb mentem és ők ketten mögöttem beszélgettek. Lassan odaértünk a pizzázóba, csak, hogy a bejárat előtt megláttam az 5 fiút. Egyből kanyarodtam vissza, csak nővérem megállított.
- most már tényleg... Mi van veled? - kérdezte Lou. Csak nyeltem egy nagyot és beviharoztam az étterembe.
- Szia Lea. - köszönt a főnök.
- Szia Joey! Mizu? - kérdeztem tőle. Keménynek tűnik, de egyáltalán nem az, lehet vele hülyéskedni meg minden.
- Semmi.. Mit énekeltek ma? - mosolygott.
- Pink True Love.. - mondtam.
- Sheila választotta mi? - nevetett.
- Igen. - mosolyogtam.
- Te, ki ez az 5 fiú? ismeritek őket? -kérdezte Joey.
- Sajnos. - forgattam meg a szemeimet majd elmentem elkészülni. Áténekeltem kétszer a dalt. Nem vagyok mindig biztos magamban, Sheila-val ellentétben. Ő mindig tudja mit csinál és bízik magába.
- Olyan gyönyörű hangod van. - mondta egy ismerős hang.
- Mi az Szöszi? Megint meg akarsz alázni? - kérdeztem
- Mikor aláztalak meg? - nevetett. Nem válaszoltam rá, csak még raktam egy kis vörös rúzst a számra.
- Funky Buddha mi? - kérdezte újra.
- Ma jól fogom érezni magam, jól berúgok és talán felszedek egy-két egy éjszakás kalandot.- mondtam. Ő csak nevetett és megrázta a fejét majd kiment. Még egyszer a refrént elénekeltem majd kimentem. Lou beállt dolgozni, de mindig Harry-vel tartották a szemkontaktust.
- Jól nézel ki. - mondta Joey.
- Köszi. - mondtam kicsit izgulva.
- Annyiszor csináltad ezt!! Miért izgulsz még mindig?? Csak nem miattuk? Melyik tetszik? -kérdezte sorjában Joey.
- Nem tudom, Nem, Egyik sem. - mondtam sorban.
- Na menjél kornyikálni addig eldöntöm, hogy igazat mondtál e. - nevetett és elment. Sheila már fent volt a színpadon így én is felmentem. Elénekeltük Pink-től a True Love-ot majd az én kedvemért a Linkin Park-tól a Castle of Glass-t.  Végül leültünk sajnos a fiúkhoz és kértünk 2 pizza-t. Végül átvettük a ruháinkat Sheila-val, erősebben sminkeltem ki magam és tökéletes volt.
- Hogy lehettek ennyire mások?? - kérdezte Liam.
- Így könnyebb megkülönböztetni őket. - mondta Lou majd előre invitált minket. A fiúk 2 kocsival jöttek ezért elfértünk. Végre odaértünk. Én csak kipattantam a kocsiból. Elég hosszú volt a sor de 20 perc alatt beértünk végül is. Egyből megtámadtuk a bárt velem az élen.
- Én valami ütőset kérek! De nagyon ütős legyen! - kértem.
- Persze drog nélkül! - mondta Lou. 
- Én  is valami ütőset! - mondta Zayn. Csak mosolyogtam rá.
- Én egy Pina Colada-t kérek. - mondta Sheila. Én csak ránéztem amolyan "Ez komoly?" fejjel.
- Nem.. Neki egy vodka narancsot, több vodkával. - mondtam helyette.
- Lea!!  - mondta mérgesen Shel.
- Bulizunk! Ettől nem lesz semmi bajod!! - mondtam. mindenki kikérte a saját italát majd egyből meg is ittuk. Mindenki elment táncolni csak Zayn maradt ott velem.
- Na mi van? Eddig annyira be voltál zsongva. - mondta Zayn
- Mindjárt megyek. - mondtam majd sóhajtottam egyet.
- Minden rendben? - kérdezte.
- Miért kérdezi mindenki ezt?? Igen minden rendben van. - mondtam.
- Jól van, bocsi na. És mi van Niall-el? - kérdezte.
- Semmi. Nem érdekel. - mondtam.
- Tényleg? Én ma egészen mást láttam a parkban. - mondta
- Úristen.. Ne. - mondtam és eltakartam a  fejem a kezemmel.
- Elég tüzes a levegő köztetek. - mondta Zayn.
- Csak egy egy éjszakás kalandot szerettem volna, de nem érdekel Niall. Megutáltam. - mondtam.
- Ahogy belenézek a szemedbe Lea... Nem azt látom akinek mutatod magad. - mondta Zayn.
- Pedig ez vagyok én Zayn.- mondtam.
- Inkább menjünk táncolni.  - javasolta barátom. Eltáncolgattuk az estét majd ittunk egy csomót és a többi kimaradt.

Másnap reggel nagyon fájt a fejem, de ami még meglepőbb volt, hogy nem otthon keltem. Hirtelen pattantam ki az ágyból amit meg is bántam. Kimentem a szobából és lementem a lépcsőn. Lent Niall volt csak alsónadrágba én meg fehérneműben...
- Hol vagyok? - kérdeztem.
- Nálunk. A fiúkkal itt lakunk. - mondta. Engem egyáltalán nem zavart a tény, hogy most mind a ketten fél pucérok vagyunk, de azt hiszem őt sem. - Fájdalomcsillapítót? - kérdezte.
- Elfogadok egyet. - mondtam. Töltött nekem vizet majd adott gyógyszert amit be is vettem egyből.
- Ugye mi..... 
- Nem, nem feküdtünk le még csak nem is aludtunk együtt. - mondta. Megkönnyebbültem. nem akartam vele társalogni így visszamentem abba a szobába ahol keltem és visszadőltem az ágyba, majd vissza is aludtam. Arra keltem, hogy mind a két testvérem sikítozva rohannak be.
- Mi van már? - kérdeztem teljesen kimerülve. Shel becsapta az ajtót és bezárta.
- Louis megcsókolt. - sikítozott..
- Jujj az első csókod!!! - mondtam "izgatottan".
- Én meg lefeküdtem Harry-vel. - mondta Lou.
- Legalább részeg voltál? - kérdeztem tőle.
- Nem! Mind a ketten teljesen józanok voltunk és isteni volt! - mondta.
- Nem kérek élménybeszámolót egyikőtöktől se, anélkül is letudom élni az életemet.-mondtam.
- Neked volt valami? Remélem nem.. - mondta Lou.
- Ti józanon csináljátok az életeteket van aki a szexuális életét én meg részegen semmit. Ez érdekes. - mondtam.
- Végül is megfogadtad, hogy Tyler után nem fogsz...
- Erről nem beszélünk!!!! Megígértétek!! Az egy teljesen más téma! Megerőszakolt!! És tudjuk mind a hárman, hogy miket mondtunk akkor. - mondtam határozottan.
- Jól van. bocsi. - nézett fájós szemmel nővérem. Végül felöltöztünk és lementünk. Shel beszélt anyával, hogy ma itt leszünk végül is szombat van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése